piątek, 23 czerwca 2017

Zestaw do łazienki - chodniczek i koszyczki

Witam wszystkich czytelników:)

Jakiś czas temu bardzo spodobały mi się koszyczki ze sznurka bawełnianego i nawet kilka ich zrobiłam bez konkretnego zastosowania tak na próbę:)

Tym razem jednak powstał cały zestaw do mojej łazienki, który składa się z chodniczka i trzech koszyczków. Zrobiłam go ze sznurka bawełnianego o grubości 5 mm i na wszystko zużyłam 400 m :)

Łatwo nie było, bo sznurki są tak zapakowane, że przy robieniu wszystko się plątało, więc najpierw musiałam zwinąć je w okrągłe kule. Kolejną przeszkodą był mój synek, który robił ze sznurków jakieś bramy i ciągnął mi je podczas szydełkowania...a najbardziej czasochłonne było to, że zarówno największy koszyczek jak i chodniczek robiłam dwa razy, ponieważ chodnik był w pierwszej wersji prostokątny i był krzywy, a koszyczek zrobiłam słupkami pojedynczymi i potem zmieniłam na półsłupki, bo zdecydowanie lepiej wyglądał :)

A oto efekty mojej pracy:

chodniczek o średnicy 76 cm

koszyczki w różnych rozmiarach





Na dzisiaj to tyle:) 
Życzę miłego wieczoru i zapraszam:)

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się Twój komplecik podoba :) Jeszcze "narzuta" na klapę od sedesu i full wypas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplet! uwielbiam sznurkowe twory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, a próbowałaś kiedyś szydełkować rzeczy ze starych koszulek? Widziałam gdzieś coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)