niedziela, 15 listopada 2015

Puszka po kawie

Witam:)

Znowu po dłuższej przerwie, ale mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni:) Jeszcze komputera swojego nie mam, bo szczerze mówiąc to zrobiłam sobie przerwę w jego naprawie i jakoś w ogóle odzwyczaiłam się od niego, bo cały mój wolny czas, którego jest bardzo mało pochłania nauka szydełkowania:) Wciąga strasznie i ciekawa jestem co wyjdzie z mojego eksperymentowania:) A i wymyśliłam sobie taką świąteczną ozdobę z szydełkowymi gwiazdkami, które też teraz produkuję:) Mam do tego ogromną ochotę na szycie i w ogóle tyle w głowie chęci, że chyba najpierw muszę sobie to wszystko poukładac...

Ostatnio zrobiłam puszkę po kawie, z myślą o cyklicznych kolorkach, w których w ostateczności nie wzięłam udziału, ale puszka jest i to właśnie ją chciałam dzisiaj pokazac...




Życzę miłego wieczoru i pozdrawiam:)

8 komentarzy:

  1. Piękna puszka :) też chcę taką :) zosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna puszka
    Ja też zaczęłam szydełkować i też się mocno wciągnęłam. Produkcja gwiazdek i sopelków na choinkę idzie pełną parą :) a w głowie plan na duży pled i poduchy co z tego wyjdzie zobaczymy
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Widzialam na Twoim blogu jak szalejesz z szydelkiem i biorę udział w candy :) powodzenia w realizacji planu :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Puszka wygląda wspaniale:) Powodzenia w szydełkowaniu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i niedziękuję jednocześnie :) pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)