czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie 2015 roku

Witam wszystkich sylwestrowo:)

Dzisiaj nie będę pokazywac żadnych nowych wytworów, bo nawet nic nie mam. Zamiast tego chciałam złożyc Wam życzenia noworoczne:) 

Życzę Wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, spełnienia marzeń, realizacji założonych planów i postanowień...abyście rozwijali i doskonalili swoje umiejętności w każdej sferze życia oraz dużo dużo szczęścia!!!

Tak sobie właśnie pomyślałam, że dzisiaj mija rok kiedy postanowiłam spróbowac swoich sił w dziedzinie rękodzieła...dokładnie rok temu zamówiłam zestaw startowy do decoupage nie mając jeszcze zielonego pojęcia o co w tym chodzi, oglądając jedynie filmiki na stronie Inspirello.pl, którą bardzo lubię... Przez ten rok stworzyłam wiele prac różnymi technikami, rozwinęłam moją wyobraźnię i sama wymyślałam różne kombinacje. Dzięki Wam i Waszym komentarzom zyskałam pewnośc, że to co robię jest fajne i podoba się innym.

Ostatnio postanowiłam odświeżyc moje podstawy ze szkoły podstawowej robienia na szydełku, kilka prac już wykonałam, ale chciałabym robic coś konkretnego, co nada się do użytku, a nie będzie tylko kolejnym zawaliskiem w szafie, czy koszu z zabawkami. Dlatego też dzisiaj zamówiłam kilka czasopism o szydełkowaniu, które mam nadzieję przydadzą mi się do nauki i w Nowym Roku 2016 rozwinę swoje umiejętności szydełkowe :)
 W tym roku odbyłam także staż, podczas którego nauczyłam się bardzo dużo w zakresie pracy w banku, ale także podniósł moją samoocenę oraz dodał pewności siebie.
Mam wiele planów zarówno w życiu osobistym, jak i w zakresie rękodzieła, które mam nadzieję prędzej czy później się spełnią. Nie ustalam ich daty tylko dążę do spełnienia.
Podsumowując rok 2015 było on rokiem szczęśliwym, pełnym pozytywnych wydarzeń, rozwojowym...nie zabrakło oczywiście problemów i smutków, ale kto ich nie ma...

A teraz pora przygotowac się na szalone tańce na trzyosobowej imprezie sylwestrowej, w skład której wchodzę ja i moje dzieci...oj będzie się działo...;)

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

4 komentarze:

  1. Super podsumowanie Ci wyszło, oby spełniły się wszystkie Twoje pragnienia i oczekiwania w nadchodzącym Roku.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęścia, zdrówka, miłości i spełnienia marzeń, planów oraz spokojnego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja droga, nieźle wymiatasz z decoupagem po roku! Ja wciąż mam problem z większymi powierzchniami i serwetka mi się rozłazi, próbowałam kiedyś powierzchnie stoliczka nią zrobić ale mi nie wyszło... Dołączam się nieco spóźniona do życzeń - niech się wiedzie i rozwija wszystko co twórcze i bliskie Twojemu sercu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)