czwartek, 28 maja 2015

Wieszak na klucze lub co kto chce :)

Witam wszystkich :)

Niedawno miałam imieniny i dostałam w prezencie kilka serwetek. Jedna tak mnie zachwyciła, że od razu postanowiłam ją wykorzystać. Nie miałam w planach nic wielkiego, także nawet nie wiedziałam co z tego wyjdzie. 

Miałam deskę, która została z budowy i poodkładałam sobie kilka i właśnie ją wykorzystałam. Wyszlifowałam ją szlifierką i ucięłam poszarpane boki, aczkolwiek nie zrobiłam tego bardzo dokładnie i taki jest efekt jakby postarzony. 

Pomalowałam ją na biało z jednej strony i przykleiłam serwetkę klejem do decoupage. Następnie poprzecierałam trochę świeczką, żeby potem obdrapać i pomalowałam na kolor jaki mi wyszedł z mojej mieszaniny. Wyszedł oczywiście odcień fioletu i stwierdziłam nawet, że wszystkie moje mieszanki kończą się na fiolecie:) Chciałam szary, ale nie miałam czarnego i jest jak jest... 

Poprzecierałam papierem ściernym i postarzyłam złotą patyną. Polakierowałam lakierem akrylowym 3 razy i na koniec wkrętarką przykręciłam haczyki. Jeszcze tylko nie ma z tyłu haczyków do zawieszenia na ścianę, ale chwilowo nie mam młotka.








To by było na tyle na dzisiaj :) Pracę wysyłam do Diany na linkowe party 


13 komentarzy:

  1. Daj babie deskę, to Ci wieszak zrobi, i do tego jaki profesjonalny i w starym stylu. Nic się nie zmarnuje, przy takiej gospodyni.
    Nie obraź się za te początkowe słowa komentarza, to z sympatii dla Twej pomysłowości.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Zamiast się obrażać to się uśmiałam :)

      Usuń
  2. Świetny wieszak, a motyw na serwetce po prostu uroczy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo:) żałuję ze dostałam tylko jedną serwetke :(

      Usuń
  3. Piękny ten wieszak. najpierw zastanowiłam się, czy nie zainwestowałabym w trochę bardziej ozdobne wieszaki, ale chyba nie - te się ładnie komponują kolorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) tez się zastanawialam nad innymi wieszaczkami, ale akurat takie mialam w domu i przykrecilam, ale mysle że są ok :)

      Usuń
  4. Tak, ta serwetka ma w sobie coś :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo stylowy wieszaczek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam styl Vintage - śliczny jest:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)