środa, 10 czerwca 2015

Szkatułka z kwiatkowo-motylkowa i motylkowy świecznik

Jakiś czas temu pomalowałam sobie kilka rzeczy na kolor fioletowy z przecierkami i tak sobie leżały i leżały, aż tu nagle przyszedł ich czas:) Trochę się zmobilizowałam, bo od poniedziałku będę miała duuużo mniej czasu na moje pasje i chciałam nadrobić trochę zaległości...

Zupełnie przez przypadek okazało się, że serwetka którą wybrałam zawiera maki, co bardzo mnie ucieszyło, bo przy okazji mogę wysłać ja na wyzwanie kwiatowe u Agatki :) 

Pierwszą rzeczą, którą zrobiłam była szkatułka, taka dosyć mała. Pomalowałam ją kiedyś na fiolet i zostawiłam w szafie. Ostatnio przy okazji innego malowania, przetarłam ją świeczką i pomalowałam na biało, co następnie odrapałam papierem ściernym. Dzisiaj natomiast zrobiłam całą resztę...no prawie całą, bo zostało lakierowanie ;) A oto ona:






Drugą rzeczą był świecznik, który ozdobiłam tą samą serwetką, co szkatułkę, jednak nie nadaje się na komplet, bo fiolet ma zupełnie inny odcień.




 I jeszcze banerek zabawy


Dziękuję i pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Śliczna szkatułka i świecznik:) Bardzo podoba mi się ten motyw kwiatowo-motylkowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna skrzyneczka i super świecznik pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wygląda jak malowane - prześlicznie :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna dekoracja. Uwielbiam takie szkatułki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna szkatułki i świeczniczek też - takie radosne letnie :)

    Zapraszam na wymiankę
    http://mojswiat-handmade.blogspot.com/2015/06/pocztowka-z-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wykonanie- szkatuka taka letnia, wesolutka1 Super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza szkatuła! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkatułka super ... na pewno znajdzie zastosowanie na kobiece drobiazgi w Twoim domu . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna szkatułka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)